Завдання на карантин 8 Г клас
18.05 - 22.05
Урок 1.
Тема. Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей. Представлення результатів навчальних проєктів.
1. Опрацюйте параграф 49
2. Повторіть параграфи 30 - 48
3. Представлення проєктів
Урок 2.
Тема. Контрольна робота.
19 травня
Добрий день, шановні учні 8 Г класу!
Сьогодні ви маєте виконати підсумкову контрольну роботу, яка перевірить знання з хімії, отримані вами за час дистанційного навчання. Для цього вам необхідно перейти за посиланням
https://svetlanna-kozlova.blogspot.com/p/8_18.html,
знайти своє прізвище та варіант. Натиснув на варіант приступити до виконання роботи.
Бажаю успіхів!
12.05 -
15.05
14 травня 2020 року
Добрий день!
Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та
надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com
Запрошую на конференцію в ZOOM 14 травня об 15.00
Урок 1.
Тема. Практична робота № 3 Розв’язування експериментальних задач
1. Перегляньте
відеоурок Практична робота № 3.
2. Повторіть параграфи 43, 44, опрацюйте параграф 45, 46
4. Скачайте інструктивну
картку
5. Виконайте
практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу svetlanna.kozlova@gmail.com
Урок 2.
Тема. Поширеність у природі та
використання оксидів, кислот, основ, середніх солей.
1. Опрацюйте параграфи 47, 48
2. Виконайте завдання в РЗ стор. 137 завд. 1,2,4
3. Підготуйтеся до презентації проектів.
Оберіть одну з тем і підготуйте проєкт до 21 травня.
1) Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві, у побуті.
2) Хімічний склад і використання мінералів.
3) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини.
04.05 - 08.05
7 травня 2020 року
Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com
Запрошую на конференцію в ZOOM 08 травня об 11.00
Урок 1.
Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук
1. Перегляньте відеоурок.
2. Опрацюйте параграфи 43, 44
4. Виконайте тестове завдання.
Урок 2.
Тема. Практична робота № 2 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук
1. Перегляньте відеоурок Практична робота № 2.
2. Опрацюйте параграфи 43, 44
4. Скачайте інструктивну картку
5. Виконайте практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу svetlanna.kozlova@gmail.com
27.04 - 30.04
30 квітня 2020 року
Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com
Запрошую на конференцію в ZOOM 0 11.00
Урок 1.
Тема. Загальні способи добування кислот, солей.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Допишіть в попередній конспект способи добування кислот та солей з відеоуроку
3. Опрацюйте параграф 42 стор. 221, 222
4. Виконайте тестове завдання.
Урок 2.
Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Опрацюйте параграф 43
3. Виконайте завдання в РЗ стор. 135 завд. 13 б, г письмово.
Завдання необхідно виконати до 7 травня
21.04 - 24.04
23 квітня 2020 року
Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com
Запрошую на конференцію в ZOOM 0 14.00. Будемо розв'язувати задачі.
Урок 1.
Тема. Розв'язування задач.
Тема. Розв'язування задач.
1. Повторіть параграф 37.
2. Ознайомтесь з пам'яткою "Розв'язування розрахункових задач за рівняннями реакції"
3. Виконайте самостійну роботу
4. Виконайте завдання РЗ стор. 97 завд. 4, 5 стор. 98 завд. 1 письмово.
Урок 2.
Тема. Загальні способи добування оксидів, основ.
Тема. Загальні способи добування оксидів, основ.
1. Опрацюйте параграф 42, стор. 219, 220.
2. Опрацюйте конспект
3. Виконайте завдання в РЗ стор. 125 № 1, 2, 3, 4 письмово.
Завдання необхідно виконати до 29 квітня.
13.04 - 17.04
16.04
1. Повторіть параграфи 30 - 41,
2. Виконайте РЗ стор. 119 - 121 № 4, тести
Тема. Фізичні та хімічні властивості солей.
Тема. Фізичні та хімічні властивості солей.
1. Перегляньте відеоурок
2. Перегляньте опорний конспект, не
забуваючи переглядати відеодосліди
3. Опрацюйте параграф 41
4. РЗ стор. 117, 118 завд. № 6, 7, тести письмово
2. Перегляньте опорний конспект, не забуваючи переглядати відеодосліди 3. Опрацюйте параграф 41 4. РЗ стор. 117, 118 завд. № 6, 7, тести письмово
06.04 - 10.04
Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com
Якщо є питання з приводу виконання домашніх завдань або нової теми приєднуємось до конференції ZOOM 0 16.00
1. Перегляньте відеоурок.
2. Опрацюйте параграф 39.
3. Перегляньте файл "Амфотерні гідроксиди" не забуваючи переглядати відеодосліди
4. За параграфом 39 складіть опорний конспект та запишіть його в робочий зошит.
5. Виконайте завдання РЗ стор. 123 № 3, 4,5 письмово.
Тема. Фізичні та хімічні властивості кислот.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Перегляньте опорний конспект з відеодослідами (незабуваємо переглядами).
3. Опрацюйте параграфи 33, 40.
4. Виконайте інтерактивну вправу.
5. Виконайте завдання в РЗ стор. 112
завд. 7, тести, стор. 113 завд. 1 - 5
4. Виконати тест Кислоти.
2. Перегляньте опорний конспект з відеодослідами (незабуваємо переглядами).
3. Опрацюйте параграфи 33, 40.
4. Виконати тест Кислоти.