Хімія 8 клас

Завдання на карантин 8 Г клас

18.05 - 22.05

Урок 1.

Тема. Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей. Представлення результатів навчальних проєктів.

1. Опрацюйте параграф 49

2. Повторіть параграфи 30 - 48

3.  Представлення проєктів 


Урок 2.

Тема.  Контрольна робота.

19 травня 

Добрий день, шановні учні 8 Г класу! 

Сьогодні ви маєте виконати підсумкову контрольну роботу, яка перевірить знання з хімії, отримані вами за час дистанційного навчання. Для цього вам необхідно перейти за посиланням

https://svetlanna-kozlova.blogspot.com/p/8_18.html,

знайти своє прізвище та варіант. Натиснув на варіант приступити до виконання роботи.

Бажаю успіхів!

12.05 - 15.05

14 травня 2020 року

 Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com



             Запрошую на конференцію в ZOOM  14 травня об 15.00

Урок 1.

Тема. Практична робота № 3 Розв’язування експериментальних задач

1. Перегляньте відеоурок  Практична робота № 3.

2. Повторіть параграфи 43, 44, опрацюйте параграф 45, 46 

4.  Скачайте інструктивну картку 

5. Виконайте практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу svetlanna.kozlova@gmail.com

 

Урок 2.

Тема. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, середніх солей.

1. Опрацюйте параграфи 47, 48 

2.  Виконайте завдання в РЗ стор. 137 завд. 1,2,4

3. Підготуйтеся до презентації проектів.

Оберіть одну з тем і підготуйте проєкт до 21 травня.


1) Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві, у побуті.

2) Хімічний склад і використання мінералів.

3) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини.



04.05 - 08.05

7 травня 2020 року

 Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com


             Запрошую на конференцію в ZOOM  08 травня об 11.00

Урок 1.

Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук

1. Перегляньте відеоурок.

2. Опрацюйте параграфи 43, 44 

4.  Виконайте  тестове завдання.     


Урок 2.

Тема. Практична робота № 2 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

1. Перегляньте відеоурок  Практична робота № 2.

2. Опрацюйте параграфи 43, 44 

4.  Скачайте інструктивну картку 

5. Виконайте практичну роботу в зошиті. Сфотографуйте і надішліть на електронну адресу svetlanna.kozlova@gmail.com


27.04 - 30.04

30 квітня 2020 року

 Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com


             Запрошую на конференцію в ZOOM 0 11.00

Урок 1.

Тема. Загальні способи добування кислот, солей.

1. Перегляньте відеоурок.

2. Допишіть в попередній конспект способи добування кислот та солей з відеоуроку

3. Опрацюйте параграф 42 стор. 221, 222 

4.  Виконайте  тестове завдання.     


Урок 2. 

Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.

1. Перегляньте відеоурок.

2. Опрацюйте параграф 43

3.  Виконайте завдання в РЗ стор. 135 завд. 13 б, г письмово.

Завдання необхідно виконати до 7 травня



21.04 - 24.04

23 квітня 2020 року

 Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com


             Запрошую на конференцію в ZOOM 0 14.00. Будемо розв'язувати задачі.


Урок 1.


Тема. Розв'язування задач.

1. Повторіть параграф 37.

2. Ознайомтесь з пам'яткою "Розв'язування розрахункових задач за рівняннями реакції"

3.  Виконайте  самостійну роботу            

4. Виконайте завдання РЗ стор. 97 завд. 4, 5 стор. 98 завд. 1 письмово.

Урок 2. 


Тема. Загальні способи добування оксидів, основ.

1. Опрацюйте параграф 42, стор. 219, 220.

2. Опрацюйте конспект 

3.  Виконайте завдання в РЗ стор. 125 № 1, 2, 3, 4 письмово.

Завдання необхідно виконати до 29 квітня.

13.04 - 17.04

16.04



                                Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми "Хімічні властивості оксидів, кислот, основ, солей".

1. Повторіть параграфи 30 - 41, 

2. Виконайте РЗ стор. 119 - 121 № 4, тести

                       
                              Тема. Фізичні та хімічні властивості солей.

1. Перегляньте відеоурок
2. Перегляньте опорний конспект, не забуваючи переглядати відеодосліди 3. Опрацюйте параграф 41 4. РЗ стор. 117, 118 завд. № 6, 7, тести письмово 


06.04 - 10.04

09.04

 Добрий день! Шановні учні не забуваємо своєчасно виконувати домашні завдання та надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com


            Якщо є питання з приводу виконання домашніх завдань  або нової теми приєднуємось  до конференції ZOOM 0 16.00 


Тема. Амфотерні оксиди та гідроксиди.

1. Перегляньте відеоурок.

2. Опрацюйте параграф 39.

3. Перегляньте файл "Амфотерні гідроксиди" не забуваючи переглядати відеодосліди

4. За параграфом 39 складіть опорний конспект та запишіть його в робочий зошит.

5. Виконайте завдання РЗ стор. 123 № 3, 4,5 письмово.

Тема. Фізичні та хімічні властивості кислот.

1. Перегляньте відеоурок. 
2. Перегляньте опорний конспект з відеодослідами (незабуваємо переглядами).
3. Опрацюйте параграфи 33, 40.
5. Виконайте завдання в РЗ стор. 112 завд. 7, тести, стор. 113 завд. 1 - 5
4. Виконати тест Кислоти. 

Бажаю успіхів!

30.03 - 03.04

02.04

Самостійна робота за посиланням (виконати до 4 квітня)


Перш ніж приступити до вивчення нової теми згадайте:
- Визначення основ;
- Номенклатуру основ;
- Правила складання хімічних формул основ.


Якщо не можете виконати це завдання перегляньте   відеоурок та спробуйте знову.

Тема. Фізичні та хімічні властивості основ


1. Опрацюйте параграф 38
2. Перегляньте відеоурок за посиланням
3. Перепишіть опорний конспект в робочий зошит. Не забуваємо натискати на посилання з демонстраційними дослідами в тексті.

5. Виконайте тестові завдання за посиланням 
5. Виконайте завдання в РЗ: 
стор. 102 завд. 1, 2; стор. 103 тести

      Свої запитання можете надсилати на електронну пошту svetlanna.kozlova@gmail.com

16.03 - 20.03

8 - Г

повторити параграфи 30 - 36; виконати завдання в робочому зошиті стор. 88 - 90, 91, 92.

виконати інтерактивну вправу та в зошиті написати назви неорганічних сполук формули яких наведені у даній вправі.


Завдання під час карантину

повторити параграфи 24 - 26
виконати тестові завдання

Шановні учні 8 класу!

Питання для усного заліку з теми "Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. (І частина)"

1.      Атом – це…
2.      Нуклід – це…
3.      Ким і в якому році був відкритий періодичний закон?
4.      Ізотопи  - це …
5.      Перелічіть ізотопи Гідрогена.
6.      Формулювання періодичного закону (Д.І. Менделєєв)
7.      Формулювання періодичного закону (сучасне).
8.      Період –
9.      Періоди поділяються на ….
10.  До малих періодів належать…
11.  Група – це …
12.  Групи поділяються на…
13.  До лужних елементів відносяться…
14.  Перелічіть спільні ознаки лужних металів.
15.  До лужноземельних елементів відносяться…
16.  До халькогенів відносяться…
17.  До галогенів відносяться…
18.  Перелічіть спільні ознаки галогенів.
19.  До інертних елементів відносяться ….
20.  Перелічіть спільні ознаки інертних газів.
21.  Планетарна модель будови атома.
22.  Ядро складається з ….
23.  Фізичний зміст періодичного закону.

 Нагадую склад груп:
1 група
 Гончарук Софія
Коваленко Анна 
Мосоха Данило
Романенко Марія
Шубернецька Дар'я 
Керівник Кононенко Катерина

2 група
Волинець Володимир
Карнарук Вікторія
Мороз Поліна
Репула Володимир
Шалденко Марія
Керівник Луцюк Ольга

3 група
Бубела Ігор
Загродський Андрій
Лукьянчук Костянтин
Репула Анна
Софійчук Ольга
Керівник Шадбко Артем

4 група
Бубела Назар 
Дан Данієла
Крещенецька Дар'я
Перимський Нікіта
Слободяник Денис
Керівник Шпортун Дар'я 

5 група
Бекетова Сюзанна
Грішина Єва
Кравець Ольга
Непійко Олександр
Ряба Вікторія
Керівник Кабачій Артем

Типи хімічного зв'язку 

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Будова атома.

Завдання для підготовки до контрольної роботи