середу, 24 грудня 2014 р.

Розробка уроку узагальнення з теми "Основні класи неорганічних сполук"

Тема. Основні класи неорганічних сполук
   Мета:
-         систематизувати та узагальнити  знання учнів про класифікацію, номенклатуру та хімічні властивості складних речовин; продовжити формувати вміння розв’язувати задачі на розрахунки за хімічними рівняннями; здійснити первинний контроль знань учнів з теми;
-         розвивати системність мислення, зацікавленість учнів у вивченні предмета, формувати хімічну мову;
-         виховувати дисциплінованість, активність,  уважність, вміння працювати у групі.
   Тип уроку.  Узагальнення та систематизації знань.
   Форма проведення. Урок - подорож
   Обладнання: картки-завдання, прилади для проведення експерименту, презентація, мультімедіа.

     Реактиви: цинк, магній, хлоридна кислота, сульфатна кислота, калій гідроксид, купрум сульфат, ферум (ІІІ) сульфат.
ХІД УРОКА
І. Організаційний етап.
   Перед тим як зайти до класу учні беруть папірець на столі, на зворотній стороні якого написаний номер групи, в якій учень буде працювати на уроці.
ІІ. Узагальнення й систематизація знань
         Сьогодні у нас з вами надзвичайно цікавий урок. Ми з’ясуємо, чи добре ви засвоїли тему: «Основні класи неорганічних сполук». Щоб дізнатися, хто краще знається на цій темі ми здійснимо круїз по хімічному морю.
Весь конспект уроку знаходиться тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар